Bli medlem

Runt sjön Skruven finns ett av Sveriges finaste motionsspår; 2,5 km elljusspår samt slingor på 1 km, 5 km och 10 km. Spåren används flitigt både sommar och vinter. I anslutning till spåren finns också ett utegym i trä.

Hässleby SOK sköter helt ideellt underhåll av både motionsspåren och gymmet samt spårning av skidspår under vintern. För att kunna fortsätta förvalta och utveckla motionsanläggningen är klubben beroende av ideella krafter och medlemsavgifter.

Vi hoppas därför att du vill vara medlem och stötta detta arbete!

Aktuella tider för gemensam träning samt orienteringstävlingar i området presenteras löpande på vår hemsida www.hasslebysok.se

Följ oss gärna på Facebook och Instagram för aktuell info.

Medlemsagift:

Vuxen.........................100 kronor

Barn (t.o.m. 16 år)........50 kronor

Avgiften betalas in på bankgiro 168-4190. Ange namn på betalningen och mejla personnummer på nya medlemmar till hasslebysok@hotmail.com (kan göras via formuläret nedan).

Därefter ges tillgång till ett konto på vår hemsida, där du som medlem kan anmäla dig till våra aktiviteter.

Vårt medlemsregister kräver alla 12 siffror i personnumret.

Personuppgifterna används inte i några andra sammanhang.

Varmt välkommen som medlem i Hässleby SOK!